• برگزاری تور آموزشی-ترویجی کمپ (کارآفرینی، مهارتهای زندگی، پژوهش) در سراسر کشور:
    در راستای سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران و همسو با اهداف سازمان های مردم نهاد در دستیابی به جامعه ای پویا و با نشاط و توسعه پایدار، دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهربابک با همکاری انجمن کانگ فو توآ21 اقدام به برگزاری دوره آموزشی ترویجی کمپ در شهرستان های مختلف کشور نموده است که تا کنون در قریب به 20 شهرستان به اجرا در امده است.
    در این دوره آموزشی، به فرهنگ سازی در مورد دو مقوله مهم تفکر کارآفرینی به عنوان سبک زندگی قرن 21 و ترویج روحیه پرسشگری و پژوهش گری در تمام امور زندگی و نه فقط در مراکز دانشگاهی پرداخته می شود و از سوی دیگر مهارت های 10 گانه زندگی به عنوان نیازهای اساسی یک فرد در مواجعه با تعاملات خانوادگی و اجتماعی آموزش داده می شود. در این دوره به صورت منحصر به فرد و به ابتکار دکتر احمد سلامی (رئیس هیات مؤسس انشگاه علمی کاربردی مرکز شهربابک)، تدریس به صورت سه مدرس همزمان انجام می شود.
    این طرح در هر دوره، در چهار سطح مختلف شامل (مقدماتی، متوسط، پیشرفته و کاربردی) اجرا خواهد شد. در اولین گام برگزاری دوره مقدماتی به اجرا در آمده است و در ادامه سطوح بعدی به صورت تخصصی آموزش داده خواهد شد.
    هم اکنون با توجه به وضعیت فعلی کشور این دوره به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.
  • جهت ثبت نام روی لینک ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام