اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه

اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه  برگزار گردید.

سومین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از تاریخ 23 آذر ماه لغایت 28 آذرماه1398 در مرکز علمی کاربردی شهربابک برگزار شد. در اولین و دومین روز هفته پژوهش و فناوری کارگاه آموزشی کارآفرینی با تدریس آقای مهندس عبدلی با شرکت دانش آموزان دختر و پسر به صورت جداگانه برگزار گردید.

کارگاه آموزشی نرم افزار اندنوت و شیوه رفرنس دهی با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان به صورت آنلاین با تدریس آقای دکتر سلامی در سومین روز هفته پژوهش برگزار شد.

در ادامه برنامه های هفته پژوهش کارگاههای آموزشی و سمینارهای گروههای تربیت بدنی، مکانیک خودرو و ایمنی و سلامت  دانشجویان و اساتید به ارائه پروژه ها و مقالات خود در روزهای مختلف پرداختند.

اختتامیه هفته پژوهش و فناوری همزمان با گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در تاریخ 28 آذر ماه در سالن کنفرانس مرکز با حضور برخی مسئولین شهرستان از فرمانداری، شهرداری، شورای شهر،حوزه علمیه خواهران، حوزه علمیه برادران و جمعی از اساتید، دانشجویان و پرسنل مرکز برگزار شد.

در ابتدای مراسم آقای عبدلی ریاست محترم مرکز علمی کاربردی شهربابک ضمن خوش آمدگویی به حضار خواستار روابط بیشتر بین نهادها و برگزاری جلسات در جهت پیشرفت شهرستان شدند.

در این مراسم حجت السلام و المسلین حاج آقا انصاری امام جمعه محترم شهرستان در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه و اهمیت پژوهش و فناوری به ایراد سخنان خود پرداختند.

در پایان مراسم اختتامیه، از سرکار خانم افسر فاضلی پژوهشگر برتر شهرستان، اساتید برگزیده و پژوهشگر مرکز، دانشجویان پژوهشی برگزیده، دانش آموزان برگزیده جشنواره خوارزمی، دانشجویان دارای مقام در المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه جامع و دانشجویان برتر در رشته های مرکز با اهدای لوح یادبود و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.